طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی و فروشگاهی ارائه خدمات وب, بهینه سازی سایت سئو

پیوندها

طراحی سایت سفارشی

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت سفارشی به وب سایتی گفته می شود که به صورت اختصاصی طراحی گردد. از آنجا که در طراحی سایت این گونه از سایت ها هیچ گونه کپی کردن وجود ندارد طراح سایت در ابتدا باید درک درستی از فعالیت و خواسته های مشتری داشته باشد تا پس از آن بتواند با مشاوره و ارائه پیشنهادات طرح پورتوتایپ سایت را اجرا نماید.

اجرای سایت سفارشی

برای اجرای پورتوتایپ سایت نیاز است چیدمان انتخابی مشتری را بدانید. در خیلی از موارد مشتری وب سایت هایی را که علاقه دارد انتخاب کرده و به شما نشان میدهد با دریافت این اطلاعات می توانید پورتوتایپ سایت را طراحی نماید.

پس از اجرای پورتوتایپ در طراحی سایت سفارشی نوبت به پیاده سازی آن در محیط گرافیکی میشویم. بهترین نرم افزار برای اجرای گرافیک سایت فوتوشاپ است . طرح اولیه در فتوشاپ اخرا می شود تا در کمترین زمان مشتری بتواند طرح سایت را مشاهده نماید هم در کمترین زمان بشود تغییرات در طرح را اعمال کرد. پس از اجرای طرح اولیه در فتوشاپ و اعمال تغییرات آن را از حالت تصویر به حالت کدهای HTML تبدیل میکنیم. 

ما برای تبدیل طرح از فتوشاپ به HTML از کدنویسی روز دنیا استفاده می کنیم . پس از آن طبق خواسته مشتری و نیاز آن طرح کدنویسی شده بر روی سی ام اس های موجود در بازار یا بر روی فریمورک ها پیاده سازی می شود. 

پس از کدنویسی سایت دو راه وجود دارد. 1 پیاده سازی سایت بر روی سی ام اس 2 پیاده سازی بر روی فریمورک. یکی از قویترین سی ام اس های موجود وردپرس می باشد که ما می توانیم قالب HTML شما را برای وردپرس برنامه نویسی نمایم. اگر می خواهید وب سایت حرفه ای با هزینه کم داشته باشید ما به شما سی ام اس وردپرس را پیشنهاد می کنیم. اگر امنیت و هم چنین امکانات وب سایت شما خاص است و باید برنامه نویسی اختصاصی برای آن صورت پذیرد ما می توانیم آن را بر روی فریمورک لاراول یکی از قویترین و امن ترین فریمورک های جهان برنامه نویسی نمایم.

تکمیل روند طراحی سایت سفارشی

تمامی روند طراحی سایت را می توانید به صورت آنلاین مشاهده نماید از ابتدای آغاز پروژه تا تکمیل نهایی آن به صورت آنلاین قابل مشاهده است. در نهایت وب سایت آماده شما بر روی امن ترین و با کیفیت ترین هاست ها و سرورهای میزبانی شده در داخل کشور پیاده سازی و راه اندازی می گردد. تمامی موارد مشاوره تا اجرا توسط متخصصین طراحی سایت انجام می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
طراحی سایت

طراحی سایت سفارشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی