طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی و فروشگاهی ارائه خدمات وب, بهینه سازی سایت سئو

پیوندها

طراحی سایت در آمریکا

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ب.ظ

طراحی سایت حرفه ای و زیبا، مدیریت آسان بدون علم طراحی سایت در آمریکا وب سایت خود را مدیریت و به صورت نامحدود گسترش دهید.

 

ما میتوانیم طراحی سایت در آمریکا را با تجربه و تخصص و ارائه راهکارها و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا پیاد سازی نمایم.
پلنهای متنوع طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا وب سایتی مطابق با سلیقه خود در آمریکا طراحی نمایید. ما تمام راهها برای به تحقق رسیدن این مهم را برآورده ساختیم.

ما از ابتدای راه همراه شما هستیم برای رسیدن به اهداف و نیازهای شما در فضای مجازی.

کارشناسان ما از طریق گفتگوی آنلاین و یا کنفرانس آنلاین می توانند با شما در ارتباط بوده و خواسته های شما را بررسی نمایند و در نهایت به یک ساختار درست طبق نیاز شما رسیده و در نهایت آن را پیاده سازی نماییم.

ما از ابتدای راه همراه شما هستیم اگر تا به حال کسب و کار خود را مجازی نه نموده اید ما از ابتدای راه شامل ثبت دامنه نام تجاری در اینترنت تا خدمات پس از فروش همراه شما هستیم.

طراحی سایت سفارشی

یکی از بزرگترین سیستم های مدیریت محتوای دنیا وردپرس نام دارد که شاید اسم آن را شنیده باشید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس در جهان یکی از معروف ترین سی ام اس موجود بازار می باشد و بالای ۲۰ میلیون سایت در جهان از این سیستم استفاده می کنند.
وردپرس از طریق برنامه نویسان سراسر جهان به روز رسانی و باگهای امنیتی و برنامه نویسی آن رفع میگردد به همین دلیل می توان یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس را نام برد.

امروز وب سایت های بزرگی از وردپرس استفاده می کنند و ما هم می‌توانیم وب سایت شما را با وردپرس طراحی کنیم.

طراحی سایت با وردپرس شامل بخش های مختلفی می گردد و سفارشی سازی سایت به معنی تغییراتی در قالب سایت است یعنی شما از طریق قسمت قالب سایت می توانید قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و طبق سلیقه خود آن را سفارشی سازی کنید.

قسمت قالب سایت ما با بیش از ۱۰۰ وب سایت روز دنیا با طراحی فوق العاده و کیفیت بالا در دسته بندی های مختلف برای استفاده تمامی اصناف این قابلیت را به شما می دهد تا قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید پس از انتخاب قالب مورد نظر ما آن را برای شما سفارشی سازی می نماییم.

سفارشی سازی وب سایت به این معنی است که بخشهای مختلف آن با سلیقه شما تغییر می کند،از رنگ سازمانی در بخش های مختلف استفاده می گردد،بخش‌هایی که مورد پسند شما نیست حذف می گردد،در صورت نیاز امکانات جدیدی به آن اضافه می گردد و در نهایت وب سایتی با توجه به سلیقه شما طراحی می شود.

طراحی سایت سفارشی از نظر اقتصادی به صرفه بوده زیرا شما هزینه طراحی سایت پرداخت نمی نمایید و تنها هزینه تغییرات در آن را پرداخت می کنید.

طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی ما از ابتدا با توجه به سلیقه و نیازهای شما وب سایت را در قالب تصویر طراحی کرده و پس از بررسی و تغییرات با تایید شما آن را کد نویسی می نماییم.

در طراحی سایت اختصاصی وب سایت کاملاً با توجه به سلیقه شما طراحی شده و ما از ابتدا وب سایت را طراحی نمایید اما در قسمت های قبل ما در قالب سایت تغییرات ایجاد می نمودیم.

مزیت طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت سفارشی سبک بودن وب سایت است زیرا در طراحی سایت اختصاصی کدها کاملاً با توجه به نیاز به وب سایت نوشته می شود اما در قالب های آماده برای فروش بیشتر و جذب تمامی افراد امکاناتی از قبیل چند طرحی بودن هدر و چند طرحی بودن فوتر و... وجود دارد به همین عوامل باعث ایجاد کدهای بسیاری در وب سایت شده و آن را سنگین می نماید.

البته باید گفت در طراحی سایت سفارشی قابلیت بهینه سازی سرعت وجود دارد اما در طراحی سایت اختصاصی قابلیت افزایش چشمگیری بر روی سرعت وبسایت می گذارد اماما در مقاله طراحی سایت در آمریکا می خواهیم انتخاب‌های متنوعی را به شما پیشنهاد دهیم تا شما با توجه به کسب و کار خود و تصمیمی که می گیرید پلن مورد نظر خود را که دقیقا با خواسته شما مطابقت دارد انتخاب نمایید هزینه‌ای که پرداخت می کنید کاملاً با خواسته‌های شما یکی باشد.


شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای طراحی سایت در آمریکا با کارشناسان ما به صورت آنلاین گفتگو کرده و آن ها بهترین روش ها را به شما پیشنهاد می کند.

نظرات  (۲)

۰۸ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۴۷ طراحی سایت

شما فوق العاده هستید 🌹

-

مارا به رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز می شناسید.

۱۲ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۳۷ محسن محمدیان

سلام دوست عزیز کارتون عالیه تشکر محمدیان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی