طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی و فروشگاهی ارائه خدمات وب, بهینه سازی سایت سئو

پیوندها

چگونه سایت ارزان بخریم

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

چگونه سایت ارزان بخریم؟ برای خرید سایت ارزان باید به چه نکاتی توجه کرد تا هزینه ای که میکنید یکبارمصرف نباشد و بشه ازش استفاده کرد. اغلب چیزهای ارزان بی دلیل نیست مگر اینکه ما دلیل آن را بدانیم. شاید دیده باشید آگهی هایی با مضمون طراحی سایت ارزان مثلا " با 100 هزار تومان صاحب سایت حرفه ای با تمام امکانات شوید" 

با یک حساب ساده متوجه خواهید شد این مبلغ برای خرید یک هاست خوب هم نیست طراحی سایت که جای خود. حال چگونه یک وب سایت با دامنه و هاست و طراحی این قیمت می شود؟

بررسی سایت های ارزان

دوستان زیادی از ما خواستند تا در این رابطه توضیح دهیم که وب سایت های ارزان چگونه هستند و چرا یک وب سایت ارزان هست. ما این مطلب را در آکادمی طراحی سایت منتشر نکردیم تا کاملا بی طرفانه باشد. حال به بررسی سایت های ارزان بپردازیم.

هر سایت برای شروع نیاز به دامنه و هاست دارد. قیمت دامنه ها تقریبا ثابت بوده و نهایت تغییرات قیمت بین چند هزار تومان متغییر است مثلا شاید یک شرکت دامنه دات کام را 40 هزار تومان و دیگری 45 هزار تومان به فروش برساند اما قیمت هاست ها خیلی می تواند متفاوت باشد. دلیل تفاوت قیمت های هاست به کیفیت آنها بر میگردد. کیفیت استفاده از دستگاه های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین ارائه پشتیبانی یکی از مهمترین عوامل است. برای مثال یکی از موارد خیلی پیش پا افتاده برای هر هاستینگی گرفتن بکاپ از سرور و تمامی هاست ها می باشد. ولی متاسفانه در یکی از موارد یکسال تلاش یکی از مشتریان ما به دلیل قطعی هاست و عدم برگرداندن اطلاعات هاست متاسفانه موجب شد تمام اطلاعات از بین رفته و همچنین تمام زحمات یک ساله ایشان و رنک سایت نابود شود. که پس از آن با ما آشنا و به سرعت توانستیم خرابی ها را جبران نمایم و تا به امروز مشتری خوب ما هستند رنک و سئو بسیار عالی.

پس اولین و مهمترین نکته برای خرید سایت ارزان بررسی هاست آن است توجه فرماید آن شرکت از چه هاستینگی هاست تهیه می کند و کیفیت هاست ها و رنک آن را حتما بررسی نماید زیرا تمام سرمایه شما که سایت شماست در آن قرار دارد. تا جایی که امکان دارد از هاست های با کیفیت و امن استفاده کنید تا دچار , قطعی, هک, افت سرعت و... نشوید.

یکی دیگر از موارد استفاده شده در طراحی سایت های ارزان استفاده از قالب های نال شده می باشد. قالب نال شده قالب های آماده پولی هستند که نسخه اولیه آنها را سایت های فروش قالب نال به صورت رایگان در اینترنت قرار می دهند. این قالب های اولیه دارای مشکل و باگ هستند. شرکت های اصلی در سال چندین به روز رسانی بر روی قالب های اصلی انجام میدهند اما شما با تهیه نسخه نال قالب ها متاسفانه قالب سالمی را ندارید. برخی افراد سودجو قالب های نال را به صورت رایگان دانلود و در سایت خود با دریافت مبالغ اندک می فروشند. و چون دریافت مبلغ کم است در هنگام بروز مشکل مشتریان از شکایت و ... صرف نظر می نمایند.

پس توجه فرماید اگر شرکتی خواست برای شما قالب آماده استفاده کند حتما توجه کنید که آن قالب اصل باشد. قیمت قالب های اصل از 260 هزار تومان شروع می شود. 

تا اینجا اگر توجه کرده باشید یک وب سایت دارای دامنه , هاست و قالب اصل هزینه ای معال 300 تا 400 هزار تومان با کمترین فضا و ارزان ترین دامنه بدون دریافت هزینه حق الزحمه که شامل بارگذاری CMS و ... می باشد می شود. 

هزینه های کمتر از این شامل استفاده از هاست های بی کیفیت و قالب های نال شده است. اگر شما بخواهید به دلیل ارزان بودن این پکیج ها را تهیه نماید قطعا پول خود را دور انداخته اید. 

چگونه سایت ارزان بخریم؟

ما پیشنهاد می کنیم سایت با کیفیت اما ارزان بخرید. یعنی بابت امکاناتی که دریافت می کنید هزینه پرداخت کنید اما کیفیت را حفظ نماید تا هزینه شما از بین نرود. ما پکیج هایی را به ما معرفی می نمایم که هر کدام بابت امکاناتی که دارند قیمت گذاری شده اند و با اینکه قیمت های آنها منصفانه است کیفیت خوبی دارند. اگر می خواهید سایت ارزان بخرید حتما مطلب "بررسی پکیج طراحی سایت ارزان را مطالعه فرماید" را مطالعه بفرماید و سپس اقدام فرماید.

طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی