طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی, فروشگاهی و بهینه سازی سایت سئو

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت شخصی ,شرکتی و فروشگاهی ارائه خدمات وب, بهینه سازی سایت سئو

پیوندها

طراحی وب سایت در کانادا

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ق.ظ

طراحی وب در کانادا خدمت جدیدی از ایتروز مشاور و مجری تجارت آنلاین است. از این پس هموطنان مقیم کانادا می توانند سفارشات طراحی سایت خود را از طریق وب سایت بین المللی ایتروز مختص طراحی وب در کانادا به صورت آنلاین سفارش دهند.

طراحی وب در کانادا

تیم بین الملل ایتروز با بررسی و تحقیق نیازهای تجار را در خارج کشور علی الخصوص کانادا بررسی کرده و راه کارهایی را برای ارتباط آسان, سریع و به صرفه در سایت ایتروز به آدرس itroz.com پیاده سازی نموده اند. 

 

برای سفارش طراحی وب در کانادا در ابتدا می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان ما گفتگو کنید و سوالات قبل از خرید را با آنها درمیان بگذارید. همچنین می توانید تمامی امکانات پکیج های طراحی سایت را مشاهده و آنها را مقایسه نماید. ما با تجربه به اینکه تجار چه نیازهایی دارند طراحی سایت را در قالب پکیج هایی ارائه نمودیم که امکانات هر یک به صورت جزئی قابل مشاهده است و می توانید آنها را مقایسه کنید . همچنین اگر نیاز شما از طراحی سایت جدای پکیج های ارائه شده بود با مشاوره با کارشناسان ایتروز و ارسال تیکت به بخش پرتال کاربری می توانید سایت سفارشی خود را با ما در میان بگذارید. 

یکی دیگر از مزیت های طراحی وب در کانادا قیمت محصولات به ریال است و شرایط پرداخت فوق العاده عالی دارد در کنار پرداخت به صورت آنلاین که تا آخر امسال این قیمت ها به ریال ارائه می گردد و این فرصت مناسبی برای هوطنان عزیز در کانادا می باشد. تمامی مراحل طراحی به صورت آنلاین بوده کنترل پنل سایت به صورت کامل توسط کارشناسان ایتروز به صورت آنلاین آموزش داده می شود. 

شما می توانید اطلاعات تکمیلی را از سایت ایتروز مشاهده نماید.

مشاهده بخش طراحی سایت در کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی